torsdag 21 januari 2010

Ready with: ready-wit

(Still running 'round)

Ibland känner jag mig som Zazoo i Lejonkungen (svenska översättningen):
- Ingen förstår hur dåligt jag mår, ingen förstår min oro.

I natt drömde jag att jag inte var orolig. Känslan satt kvar en timme efter jag vaknat. Det har hänt mig en gång förut (att känslan i drömmen stannar ett tag).

I morgon ska jag baka cupcakes med blå frosting till min bror som fyller 18. Jag ska även göra daimglasstårta. Jag har inte ätit choklad på 21 dagar, det är tre veckor peeps, respekt? Det är fortfarande lite kallt för att jogga ute och lite snöigt och mörkt, så jag har börjat cykla motionscykel. Det är så drygt och gör ont i benen hela tiden. Mjölksyra från första tramptaget.

Dagens låt: Rosanne Cash & Rufus Wainwright - Silver Wings

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar