måndag 9 augusti 2010

Det tog 25 år av missförstånd



Jag har varit på Gotland. Det var trevligt i Visby. Snart börjar jag jobba så jag måste förbereda mig mentalt. Typ lyssna på Ismael med Kent och gå upp tidigt.

Ser fram emot:
- Ny säsong av Project Runway med längre avsnitt!
- Nya avsnitt av Family Guy
- Kate + 8 filmar i Alaska
- Ny säsong av US of Tara (fast inte för än nästa år)
- Toy Story 3
- När jag får pengar så jag kan köpa Michael Kors glasögonbågar
- The Emmy Awards
- Höst och så småning om vinter
- Nya avsnitt av QI?

Musik senaste tiden:
Tori Amos - Corflake Girl
Doll & The Kicks - Tik Tok
Lindsey Lohan - I Want You To Want Me
Kate Bush - Saxophone Song
The Magic Numbers - Why Did You Call?
Avril Lavinge - Keep Holding On
Melissa Etheridge - Fearless Love

Veckans filmtips: Shutter Island
Varför har ingen sagt till mig att Ellen Page är med i Inception?? Hello. I wanna know these things.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar