söndag 7 november 2010

Post flop depression

Eftersom det var WSOP-final igår kommer här min lista över mina favoritcitat från pokervärlden. (yes, I'm a nerd)

- I can dodge bullets baby (phil hellmuth jr)
- I'm hyperventilating! (norman chad)
- To you it's poker man, to me this is my life (phil hellmuth jr)
- Vindication! (mike matusow)
- Ace from space. Seven from heaven. (tony g)
- If you call baby, it's gonna be all over baby (scotty nguyn)
- You couldn't read a road map to get out of Vegas (viffer)
- Poker is real (william reynolds)


Min Allhelgona slash Halloween-helg var tråkig. Först var jag sjuk. Sen blev jag frisk men mådde dåligt. Jag hann bara se en skräckfilm (Dark Floors). Jag kunde inte ens trösta mig med WSOP-finalen eftersom det inte fanns någon live stream av den i Sverige. Dock besökte jag mormors grav på skogskyrkogården med mamma och tände ljus, det var fint. I dag är jag glad för jag har fått förlängd arbetspraktik. Yay me! Det är också väldigt kul att Bokcirkeln i P1 har börjat igen. Med Johan Kling av alla. Jag läser Jane Eyre för tredje gången och förvånas över att jag gillar den lika mycket nu som då.



Nu ska jag se Vem kan slå, sen ska jag gå och lägga mig.

Dagens låt: The Gossip - Men In Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar