söndag 16 januari 2011

Om du är rädd för något ska du hålla en banan i handen

No, this year for real, like an eagle, I am SELF-DETERMINED, I am independent.
And I will fly of this craggy aerie in to blue space knowing that I have the capabilities to attack any small animal and enviscerate it in the air.

Nyårslöften 2011:
- läsa mer (och blogga om de böcker jag gillar)
- gå ner massor i vikt (MASSOR!)
- lära mig dricka te?

Jag har aldrig brutit ett nyårslöfte.

Bästa filmerna jag sett från 2010 (några är från 2009 - men kom sent till Sverige, alt. jag såg dem sent)
1. A Single Man
2. The Descent part 2
3. Devil
4. Winter's Bone
5. Deadline
6. Black Swan
7. Shutter Island
8. Beck - Levande Begravd
9. Fyra År Till
10. Toy Story 3

Får förmodligen uppdatera denna lista ganska snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar