torsdag 7 april 2011

It's not a sequel, it's a reboot

Min blogg är den snyggaste bloggen som finns typ. Jag är nöjd. Idag är det torsdag, jag har tittat på American Idol som vanligt och är på bra humör, men trött. Ska gå och lägga mig snart tror jag. Ftf läser jag Yacoubians hus av Alaa Al-Swany. Vet inte vad jag tycker än, är bara 20 sidor in.

Ser galet mycket fram emot Drew Carey's Improv-A-Ganza på måndag (helt galet). Det finns klipp på GSN:s hemsida. Sen så har ju United States of Tara säsong 3 börjat - väldigt bra hittils, Eddie Izzard är med och är rolig. I helgen funderar jag på att se Biutiful med Javier Bardem (jag undrar varför jag väntat så länge) & kanske baka dessa raw vegan chokladbollar, verkar mums.


Dagens låt: Melissa Horn - Hur ska det gå?
Dagens låt 2: Sade - In Another Time

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar