söndag 30 oktober 2011

Let us believe in the beginning of the cold season

Höstjazzen, pumpapaj, fysisk ångest.
Alla bloggar, alla finns. Men när jag läser mina gamla inlägg vet jag inte vem som har skrivit dem & hatar. Fast tiden går runt är inget evigt. Med timmen jag fick extra idag har jag lyssnat på den musik som jag försummat. förlåt.

MUSIKEN, oktoberslut.
- Indigo Girls
- Anna Själv Tredje
- Tony Bennett
- Kinna Grannis
- Tom Waits
- Barbara Streisand - Spring can really hang you up the most
- Sofia Karlsson
- Wake up alone

LITTERATUR
- Nortullslingan (Elin Wägner)
- Höstens Skuggor (Angens von Krustenstierna)
- Mitt hjärta sörjer gården (Forough Farrokhzad)

Jag längtar tills Versace ska gästdesigna kläder åt H&M. Det är liksom dit mitt liv har kommit. Då ska jag köpa en dyr kjol eller nån slags blus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar