söndag 5 juli 2009

Jag bloggar, som Carl Bildt

Vad är det där för gubbe på din blogg?
Ehh? ursäkta mig. Det är Joaquin Phoenix. En av världens bästa skådisar, efter han blev "knasig & slutade med skådespeleri".



I går var det min födsi. Jag fick en fin Kathy Van Zeeland väska, ett par jeans, SJP parfym, smycken & rosa nagellack.
Bret Easton Ellis säger att han älskar The Hills. Jag visste det! jag får alltid nån slags American Psycho-känsla när jag tittar på det. I vilket fall så var mina kusiner här och firade mig igår (appropå the hills?), det var 3vligt. I kväll ska jag titta på wsop ME. Eller titta och titta, snarare följa via twitter och dyl. Najs!

Harpers Island, är det kul? Verkade väldans beiget. Men mord är ju alltid trevligt. Hm.

Dagens låt: Amy Winehouse - Valerie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar