torsdag 26 november 2009

Happy random thursday

För den som inte firar tacksägelsedagen.
Saker att vara tacksam för: Internet och regnväder.
Jag är ingen människa jag är ett troll. Ett troll från skogen med förkärlek för vetenskapsteori och eskapism.

Såg för ett tag sen A Christmas Carol på bio. Jag grät mina 3D-glasögon blöta från början till slut. // Novemberkärlek. Monika Fagerholm i radio P4. MF är min bästa författare. Hon gillar Project Runway och att sy. Jag älskar henne, och hennes böcker.

Hjärntumör! Ett år utan dator. 5 dagar utan bröd.
Jag kan inte vara ett år utan dator för jag måste läsa min mail och söka jobb. En bibliotekarie utan dator är som en café au lait utan mjölk. Steve Sem-Sandberg vann Augustpriset. Han har ett konstigt namn.

Enterknappen på tangentbordet är mitt knark. Kan trycka massvis.

Dagens låt: Billie Holiday - Gloomy Sunday (självmordspakt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar