söndag 27 december 2009

Finns det ingen barmhärtighet?



Jag drömmer om Paris, mode och böcker.

Försöker sammanställa lite listor över de bästa filmerna och albumen från 2009. Plus en lista över de bästa böckerna jag har läst i år (som är lite från när som helst). Men jag vet inte, det är svårt - man minns nästan aldrig vad som hände första delen av året. Jag minns att jag skrev en Magisteruppsats som tog upp en ganska stor del av min tid. Därför har jag inte hunnit läsa så många böcker 09. Nu läser jag 4 böcker samtidigt, minst. Jag vill ta igen det jag missat.

Jag är lite trött. Jag har åkt skidor i Alby.
I morgon är det måndag och en ny jobbsökarvecka. Ett timjobb vore perfa just nu. Jag vill hem till Uppsala.

Dagens låt: Patti Labelle - Two Steps Away

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar