söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans Dag

Happy Valentines Day!
OS (som i de olympiska spelen, inte Orsa Spelmän) inleddes med antiklimax i skidskytte. Det kändes som the Twilight Zone, ACOZ var en minut efter Neuner i ren åktid, alla var förvirrade. Men Jonas Karlssons krönika var rolig & jag tror nog att det går bättre i masstart, men det känns ändå ovärt för jag vill ha GULD som 06. Det finns inte så mycket annat att glädjas åt. Konståkning kanske. Och att jag är frisk så jag kan jogga. (I natt drömde jag att jag råkade stänga in Timo i en liten frys, sen när jag släppte ut honom hade han nästan frusit ihjäl.)

Veckans filmtips: The Box med Cameron Diaz, obehaglig och konstig shyamalan-esque thriller i 70-talsmiljö.

På alla hjärtans dag vill jag ha brysselkex till fikat (se bild). Eller rosa cupcakes (jag måste köpa spritsgrejer!). Jag har hittat världens bästa bakblogg.



Dagens låt: K.D Lang - Calling All Angels

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar