lördag 10 april 2010

I feel like Neve Campbell in Scream 2

SCREAM 4 är här 2011. Wes Craven har sagt ja till manus, och David, Cortney och Neve ska tydligen vara på. Bara nån vecka innan min syster frågade om jag visste att Scream 4 skulle komma satt jag och mumlade för mig själv hur jag tyckte att uppföljaren skulle se ut, vilka som skulle spela, vilka som skulle dö, etc. (Med anledning av att jag såg Ghost Whisperer med Jamie Kennedy). I alla fall så ska jag inte bli för exalterad eftersom jag inte vill jinxa något, men så här upprymd har jag inte varit sen jag märkte att man kan se massa curling-matcher från Vancouver okommenterat på YT. I now have a reason to live. *happy camper*

I dag skulle jag låna Blonde av JCO för att läsa med bokcirkeln i P1, men mitt lånekort var ur funktion på grund av böter (jag har inga pengar). Så, snyft, jag får hitta på något annat sätt att få tag på boken (i orginalversion). Jag gillar JCO, men har bara läst en eller två böcker av henne.

Nu ska jag titta på mit favoritprogram, Real Time with Bill Mahr. Ehm, trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar