onsdag 21 april 2010

I don't get a cupcake?

All of these lines across my face,
tell you the story of who I am,
so many stories of where I been,
and how I got to where I am.
But these stories don't mean anything if you got no one to share them to.


Jag söker jobb, joggar, ser på skräckfilm. Jag övar inför vårruset, jag är sämre än jag trodde (men tack Gud för podradio och P1). Jag har lagat ekologiska vegetariska "kött"bullar som kommer att räcka i flera dagar. Men just nu skulle det smaka gott med ekologiska vindruvor, röda (blå? lila?).

The Descent Part 2 var läskig och jättebra precis som 1:an, rekommenderas varmt.
Har även sett Oscarsvinnaren The Hurt Locker och Mirrors med Keither Sutherland. Båda bra.

Jag har gjort en lista över saker jag ska baka i sommar:
- Hemmagjord gräddtårta men blåbärsmousse, lemon curd och jordgubbar
- Chokladcupcakes med jordnötsfrosting
- Toscakaka med kokos
- Makroner (kanske - det verkar svårt)

Önska mig lycka till.
Dagens låt: Carla Bruni - You Belong To Me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar