fredag 4 juni 2010

It could happen to you

Filmer jag vill se: Whip It (med Ellen Page), Get Him To The Greek (med Russel Brand) och Sex and the City 2.
Veckans filmtips: A Single Man med Collin Firth och Julianne More. Helt klart årets bästa film. Love Love Love Love. Very Artsy (se bild). TRAILER. En sån där film som får mig att vilja gå på konstskola och studera konst i resten av mitt liv.



Jag är så stolt över mig själv. I förrgår sprang jag 5 km, vårruset, helt utan att stanna. Bra va? Det var jättevarmt så jag fick solslag. Måste försöka hålla tempot uppe och jogga hela sommaren även om det är varmt (man kan jogga på kvällen).
Hm. Jag har läst Hypnotisören av Lars Kepler. Den började bra och spännande men sen tycker jag den blev lite för konstig och ologisk. Men jag ska kanske inte göra någon invecklad recension här. Dock gärna en uppföljare tack. Jag läser alldeles för lite böcker, känner mig ointresserad. Vill läsa något spännande och kul, som typ Special Topics.

Frozen Yoghurt är det bästa jag vet. Köp bara din favorit yoghurt (citron) och ställ i frysen, sen känns det som man är världsmedborgare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar