söndag 5 december 2010

I'm still here

Julklappar jag vill ha från Amazon.co.uk
- A Bit of Fry & Laurie - Season 1-4
- Grandma's House - Season 1
- Simon Amstell - Do Nothing Live
- Jimmy Carr - Laughter Therapy
- Michael McIntyre - The Stand up collection
- Lost - Season 6



Filip & Fredrik ska kommentera Oscarsgalan, woot! (Franco och Hathaway ska vara programledare, yay)
Jag har fått frostskador på händerna efter att ha väntat på bussen i 20 minusgrader flera dagar i rad. Är det sjukt att det gör mig glad? Det gör mig fnittrig [giddy]. Trots att händerna är röda och bränns. Jag har inte hunnit göra någonting denna helg heller (trots att jag hade massor planerat). Varför hinner jag aldrig ens ta mig ur sängen? Jag måste gå nu, ska på luciakonsert i kyrkan. När jag kommer hem ska jag lägga in fler jullåtar på min mp3 och kanske kanske kanske göra en pepparkaksdeg.

P.S. Såg Fyra år till förra helgen för jag älskar Björn Kjellman! Det var en mycket rolig & feelgoodhappy-film.
P.S.2. Årets julkalender är bra (Och om någon nämner Greveholm eller Trolltider så får jag fnatt och börjar slåss)

Dagens låt: Håkan Hellström - Låt Oss Fly Precis Som Gil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar