fredag 31 december 2010

Old Beauty, Du Kan Nu Dö

Hej! Gott nytt år.

I år fyller jag 27. Mina nyårslöften är samma som förra året.
Jag frågade min syster om hon hade gjort en lista över årets bästa låtar, hon svarade med frågan om "Sexy Bitch" kom i år.

Här är en lista över mina favoritlåtar från 2010.
Som en sammanfattning av året och som ett farväl. (Fler listor kommer, jag har OCD.)

- Kent - Passagerare
- Kent - Ismael
- Sade - Babyfather
- Sade - Skin
- M.I.A - XXXO
- Minnutes - More to Luv
- Katie Melua - The House
- Lady Gaga - Speechless
- NPH & Matthew Morrison - Dream On
- Marina & the Diamons - I Am Not A Robot
- Håkan Hellström - Du är snart där
- Håkan Hellström - Låt Oss Fly Precis Som Gil
- Melissa Etheridge - Fearless Love
- Zaz - Le Long De La Route
- Zaz - Eblouie Par La Nuit
- Anika Noni Rose - Down In New Orleans
- Sophie Zelmani - If I Could
- Jimmy Fallon + Glee - Born To Run
- Filipa Azevedo - Ha Dias Assim
- Take That - The Flood
- Mando Diao - Nothing Without You
- Anna von Hausswolff - Gloomy Sunday

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar