tisdag 5 maj 2009

Everyone you guys is thinking lock the doors, but I'm letting you know these are fake doors, I can leave any time I want!

.


Jag är nöjd med min banner och layout. Lyssnar på Katie Melua.
Nu mår jag mycket bättre tack och lov att jag finns.
Se på mig jag är rasande glad, ja jag mår som en prins.

Jag vill ha biljetter till Eddie Izzard som kommer till Stockholm vid jul. Men det är antingen det eller hyra i en månad. Och jag gillar att bo i min underbara lägenhet. Centralt. Tvättstuga. Internetuppkoppling. Engelska parken ett stenkast bort. Eddie Izzard är min absoluta favoritkomiker i hela världen. "Did I leave the gas on?"

Jag kan aldrig bli som Erika Ascot eller Martina Lowden. Jag använder stegräknare och lyssnar på Katie Melua.


I have done it again.
One year in every ten
I manage it----
A sort of walking miracle, my skin
Bright as a Nazi lampshade,
My right foot
A paperweight,
My face a featureless, fine
Jew linen.


Lady Lazarus - Plath

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar