torsdag 28 maj 2009

sommar, sommar, musik

Jag har inte bloggat på ett tag, jag har varit "upptagen".
Jag har nu blivit opponerad och varit opponent. Jag gillar inte att opponera på någon annans arbete, det känns aldrig som jag har befogenhet att komma med några kommentarer eftersom jag inte vet speciellt mycket om hur man skriver uppsatser, jag är ingen expert på området. Men det gick... okej. Och jag fick godkänt, behöver bara göra några små ändringar här och där. Bra va? Jag har nu min masters examen i biblioteks och vetemjölsvetenskap. Det känns viktigt.

Jag orkar inte åka till Stockholm, jag trivs så bra i Uppsala. Det regnar och blåser ute dessutom.
Det var kul när Ellinore vann sin första tävling och spöade skiten ur snubbarna i Robinson. Haha. Ägd. Svaga människor FTW. Hoppas hon vinner, eller nån annan tjej. Jarmo är lite för mycket señor psykopat för min smak.

Det var säkert något mer jag skulle skriva som var intressant, men det har jag glömt nu.

En lista över saker jag är beroende av:
- LiveJournal icons
- Läsa FanFiction
- Titta på Whose Line Is It Anyway? (us)
- Mp3
- Nagellack i glada färger



Dagens låt: Emiliana Torrini - Summerbreeze

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar