söndag 16 augusti 2009

Did you know that here at Hogwarts, we've got a hidden swimming-pool?

Höstterminen är här. Fåglarna är galna i Vasaparken, Luthagen. Är sommaren slut nu? Jag tycker det. Fast kanske inte riktigt. Några veckor kvar.

Jag har lyssnat på de flesta sommarpratarna i P1 i år och tänkte lista mina favoriter.
1- Petra Mede
2- Anders Lundin
3- Jörn Donner

Jag gillade också Bodil Malmsten, men det är ju givet och jäv. Bäst i sommar var annars början av sommaren när jag satt uppe hela nätterna och tittade på wsop på min laptop. Sommarens bästa låt har varit Doll & the Kicks version av Morrissey's I'm Throwing My Arms Around Paris. Iaf vad jag kan minnas just nu.

Jag ser fram emot:
- The Descent 2 (!!!)
- Ny Beck-film
- Vem kan slå Filip & Fredrik
- Julafton



Roligt på YT: A Very Potter Musical (Malfoy är bäst, Ron är också rolig)

Dagens låt: Sara Bareilles - Gravity

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar