torsdag 27 augusti 2009

Ursäkta, blåbär!

- ursäkta blåbär?

Jag önskar jag vore mer... jag vet inte. fragmentarisk.
Filmtipset:
Ok, jag blev lite sur över Bodil Malmstens totalsågning av the International, min nya favoritfilm. Är alltid lite känslig för när folk klankar ner på det som jag gillar. Men mer om den filmen en annan gång. Det här filmtipset handlar om Strandvaskaren (2004) som jag hyrde här om dagen. Svensk thriller i internatmiljö med en av mina favorit skådisar Rebecka Hemse som en svensk Sidney Prescott. Jag älskar sånt! synd att den inte fick några uppföljare eller någa bra recensioner... Lagom läskig film för min del, jag blir rädd för typ allt.
Filmtips 2: Brüno. Gustaf Hammarsten for the win! åh, jag är så stolt.

Annars ser jag fram emot en ny säsong av Celebrity Rehab.
Jag har fortfarande inte fått tag på nåt jobb. Jag suger.

Dagens låt
: Holden - Every Exit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar