måndag 28 september 2009

She can turn a gay straight

Vad jag menade var att det är lätt att vara sekulariserad om man har pengar och så. Det är en lyx. Vissa har ingenting och de kanske måste tro på något för att inte bli apatiska. Det var så jag tänkte.

Anna Anka förklarar att män får ta hand om sin bäbis om de vill men att de inte ska känna sig tvingad till det i jämställdhetens namn. schysst! Jay-z fnyser och verkar vara allmänt dryg.

Min syster har fyllt 22, har jag skrivit om det?
Det är officiellt höst. Jag är förväntansfull.
Nya avsnitt av the Office, som tyvärr inte vann en enda emmy i år *snyft*

"I'm sorry I thought this was a free country, I didn't know we were in communist Sweden".

Oj! jag har sett "Män som hatar kvinnor", ganska bra. 3 plus. Fint foto, lite förutsägbart, bra skådisar - jag gillar Mikael N.


Dagens låt: Peter LeMarc - Mellan dig och mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar