torsdag 1 oktober 2009

Wait nevermind, there's Jon Hamm

Hur kan man vara deprimerad när det är höst?
Jag älskar allt med hösten: sockor, tofflor, filtar, mössor, film, mys, varma drycker och sånt. Jag blir på allmänt bra humör, det luktar så gott ute.
Idag är jag i Stockholm för min mamma fyller år. TÅÅÅRTA!
Jag tittar på WSOPE och nya säsongen av TAR.

Höstmusik. Jag är hungrig efter ny musik, nostalgi roar mig inte så mycket för tillfället. Lyssnar på Regina Spektors nya. Favoriten är Eet. Lyssnar också lite på Rascal Flats och Aimee Mann. Vad är typisk höstmusik egentligen? Freddie Wadling? eller kanske Arcade Fire?

Såg en bra film i går, State of Play. Jag vet inte om det har blivit något fel på mig, men jag gillar verkligen sådana filmer, hårdkokta thrillers i stadsmiljö, med mer dialog än pangpang. Russel Crowe är asbra som journalist. 4 plus. Guilty pleasure.

Dagens låt är iaf: Brandi Carlile - The Story

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar