söndag 16 maj 2010

That's not science, that's Pacman

Goddag. Varför får Glenn Beck prata massa i TV när han helt klart är knäpp?
Snart är det sista avsnittet av Lost, det gör mig lite deprimerad. Jag tvivlar en del på att jag kommer att få några bra svar på allt som har hänt sen säsong 1. Men det gör inget, jag är ändå exalterad inför de tre sista avsnitten. Synd bara att min favorit Sayid dog för två veckor sedan. Den goda nyheten är att han fortfarande lever i "Flash Sideways". Team Jacob FTW! (Och då menar jag inte Twilight).



Roligt Lost-klipp från Jimmy Kimmel med Jacob och Smokey.
Jätteroliga Lost Recaps med Dr Pierre Chang!
Lång artikel från min favorittidning Entertainment Weekly om Lost-avsnittet "Across the Sea".
Idag har jag varit i stan och köpt nya solglasögon. I morgon ska jag på jobbpraktik intervju på ett bibliotääk. Sen ska jag kanske på bio och se I Love You, Philip Morris. Appropå bio så hyrde jag en jättebra film i förrgår, District 9. Den var superspännande och rekommenderas till alla som gillar film. Sharlto Copley som spelar huvudrollen var ju sjukt bra. Producerad av Peter Jackson (*what?*). En annan bra film för alla filmälskare är 4 months, 3 weeks and 2 days (som nog alla redan sett). En kul film att se om man vill tappa aptiten i en vecka. Epic Win!


Dagens låt: Lady Gaga & Elton John - Speechless

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar