onsdag 3 juni 2009

you're worth nothing to nobody awake

High fives are lame. I just raise the roof and point to God.

Jag tänker alltid på dig när jag hör "Noll" med Kent.
Nej, det är inte sant, jag tänker aldrig på någon. Bara mig själv.

Killinggänget,
Håkan Hellström,
Fredrik & Filip,
Annika Lantz?

Jag blev glad när Ellinore vann Robinson. Men sen blev jag osäker eftersom det kändes lite som en Magkal-seger, alá killpakt. Men hon förtjänade vinsten. Jag tyckte dock synd om Nina och Anna.
Jag dricker kaffedrinkar. Mamma säger att jag brukade vara glad förut. Men jag tycker att mitt humör har varit ganska konstant de senaste 5 åren. Typ. Men jag blir alltid lite extra deprimerad när jag åker från Uppsala en längre tid.

Sommar! WSOP, tv-golf, långpromenader, litteratur... söka jobb, lyssna på P1.
Blogga, dricka kaffedrinkar.

1 kopp ekologiskt kaffe
en skvätt mjölk
vaniljglass

vispa skummigt, dricks kall.

Dagens låt: Sophie Zelmani - Yeah, Ok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar