onsdag 10 juni 2009

Twilight Zone

Jag var uppe till 7 i morse igen. Jag kan inte låta bli, wsop är så kul. Fast alla blir *varför?* och jag får mörka ringar under ögonen eftersom jag bara sov 4 timmar i natt. Omaha H/L, finale table. Annie Duke, Daniel Negreanu & Daniel Alaie. Sen var jag inget trött och ville inte sova men mina ögon värkte efter allt stirrandes på laptop-skärmen. Jag är zombie.

I går fick jag veta mitt betyg på mastersuppsatsen i B&I. Jag fick G. Man kunde få VG. Men jag visste redan att jag skulle få G. Mina resultat av undersökningen var ganska intressanta, men genomförandet var inte speciellt väl gjort, lite kaotiskt. Men jag har fått nya intressen i Intellektuell frihet och upphovsrätt.

Jag måste titta på Sverige - Malta, skriver lite mera sen...

4 - 0. Tack för kaffet.

Jag skrattar högt åt familjen tejp och limstiften som gifter sig borgerligt (i Bodil Malmstens blogg). Mamma undrar vad jag skrattar åt och säger att hon aldrig förstått sig på Bodil Malmsten. Jag säger att smaken är olika, men hon säger att det inte har något med smak att göra. Jag säger "Va?".

Jag saknar alltid min musik när jag är hemifrån. Massa konstiga franska låtar som jag inte vet vad de heter. Min bror spelar och sjunger covers om morgorna, allt från Kent till Flo Rida. Jag drömmer konstiga drömmar om konstiga människor. I kväll vill jag se en bra film eller läsa en god bok. Ska se om jag kan luska fram nån någonstans.

Dagens låt: Raymond & Maria - Jag läste om någon som stal en bil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar