lördag 27 juni 2009

Scrabble

Jag får huvudvärk av värmen. Det är inte hälsosamt. Vem gillar sånt här väder? UUk. Jag kan inte gå ut. Jag fyller snart år. 25. Hurra för mig. Jag önskar mig nya gardiner. Eller Scrabble. Såg Jimmy Kimmel spela scrabble med barn, det verkade roligt.



Så här skulle min dröm-Moz-setlist sett ut idag (inte favoritlåtar, men låtar som är bra live, eller som jag vill höra just nu)

1. I'm Throwing My Arms Around Paris
2. I'm OK By Myself
3. Something Is Squeezing My Scull
4. Sorry Doesn't Help
5. Still Ill
6. One Day Goodbye Will Be Farewell
7. I'll Never Be Anybodys Hero Now
8. All You Need Is Me
9. Disappointed
10. You Have Killed Me
11. William, It Was Really Nothing
12. The Loop
13. Life Is A Pigsty
14. I'm Not Sorry
15. He Knows I'd Love To See Him
16. A Song From Under The Floorboards
17. Stretch Out And Wait
18. Come Back To Camden
19. Please Please Please Let Me Get What I Want
20. Trouble Loves Me


Som kanske märks är jag uttråkad. I morgon blir det BAO på solliden. Lätt värt det.
Nu ska jag försöka sova i den här värmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar