fredag 12 juni 2009

Man var bland molnen

Jag har varit i Haninge och lånat lite böcker.

- de grekiska tragedierna - Aiskylos, Sofokles, Euripides
- Allt är vind - JMG Le Clézio
- En dramatikers dagbok - Lars Norén
- Solstice - Joyce Carol Oats
(Jag letade på He (engelsk skönlitt) men hittade bara massa deckare, dåligt utbud. Jag drog åt mig en JCO och gick därifrån, jag blir ledsen om jag inte får läsa böcker på engelska ibland)

Nu lyssnar jag på P1 - den breda kanalen till ett rikare liv. Det ösregnar ute, och har gjort så till och från hela dagen. Sommaren har kommit av sig.

Marry me Juliet, You'll never have to be alone
I love you and that's all I really know
I talked to your dad, go pick out a white dress
It's a love story, baby just say yes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar